maandag 23 september 2013

Labels - tags

Om mij succes te wensen voor mijn allereerste workshop had Matty mij een kleine attentie gemaakt. Hiervoor gebruikte zij natuurlijk stampin'Up! materialen. Zo werkte zij met de Chalk talk stansen om het labeltje te maken, de uilenpons om een schitterende pinguin te maken. Een eenvoudige manier om iemand een plezier te doen. Dus ben je op zoek naar een snel gemaakt geschenkje, ga aan de slag met deze producten en ik weet zeker dat de ontvanger blij is.
To wish me good luck on my first workshop Matty made a small little gift. Of course she used Stampin'Up! materials. She worked with the Chalk talk dies to make the tag, the owl punch to make the beautiful pinguin. It is a simple way for pleasing someone. So if you are searching for a quickly made gift, just use these products and I am sure the receiver will be very happy.

Geen opmerkingen: