maandag 21 oktober 2013

All dressed up and nowhere to go ...

De vele voorbeelden op internet van de leuke jurkjes van Stampin'Up! hebben mij geïnspireerd tot het maken van onderstaande kaart. Ik heb er een easelkaart gemaakt als basis met de labels collection stansen en de tekst opgehoogd zodat de kaart makkelijk kan blijven staan. De tekst is niet van een ander merk. Ik heb twee jurkjes uitgestanst, en het groene heb ik zodanig herwerkt dat het een jasje werd. Voor het echte jurkje heb ik gekozen voor het prachtige design kerstpapier. De kleine plakpareltjes geven de finishing touch.
On internet I saw many examples of the dresses from Stampin'Up! so I could not resist in trying it myself. I used the labels collection dies as basis for the easel card I made. The text is in 3D so it can hold the card up. The text is from another brand. I used two dresses, one in the design christmas paper and one in plain green which I transformed in to a little cardigan where I put little red pearls on it to finish it.

Geen opmerkingen: