maandag 16 december 2013

Scrappen met Stampin'Up! - scrapping with Stampin'Up!

Een van mijn passies is scrappen en ik ben nu de uitdaging aangegaan om een scrap te maken waarbij ik een prachtig nieuw sjabloon van AZZA heb gebruikt in combinatie met stempels van Stampin'Up!. Ik koos voor prachtige foto's van Sluis en heb deze op gumbal green cardstock verwerkt. De stempels serene silhouettes en lean on me leenden zich er toe om de vlakken op te vullen. De vlakken zijn gemaakt met natural ivory papier. Ik ben heel tevreden met deze eerste scrap. Hieronder zien jullie eerst het geheel en vervolgens de gestempelde stukjes elk apart zodat de stempels nog beter tot zijn recht komen. De scrap is eveneens een soort van herinnering aan mijn schoonmoeder die vorig jaar stierf en die van fotograferen en Sluis hield.
 
 
 
Scrapping is one of my other passions and I wanted to make a scrap with a nice template of AZZA and that combined with stamps from Stampin'Up!. I used the gumball green cardstock to put the pictures from Sluis on, the other pieces are natural ivory cardstock which is very nice to stamp on. I used the stamps serene silhouettes and lean on me. The scrap is also a tribute to my mother-in-law who died last year and loved Sluis and taking pictures. My thoughts are often with her this time of the year.

Geen opmerkingen: