dinsdag 4 februari 2014

Boekenleggers - bookmarkers

Als voorbeeld voor de workshop aanstaande vrijdag heb ik een aantal boekenleggers gemaakt. Elk heeft een andere uitstraling, afhankelijk van de techniek die gebruikt is. De bloemen uit de Happy Watercolor set werden met markers ingekleurd en gestempeld op aquarel papier zodat ik naderhand met een penseeltje de contouren zachter kon maken. Hier heb ik mij beperkt tot enkel een label met een lintje. In het tweede voorbeeld heb ik nog een cardstock in dezelfde kleur als de vis uit de By the tide set gebruikt. Ook het lintje is van dezelfde kleur namelijk Pacific point. Het derde voorbeeld is er een waar ik de boekenlegger opgebouwd heb uit drie lagen. Bij elk van hen heb ik gebruik gemaakt van de Scallpoed tag topper punch. Een ideale tool als aanvulling bij mijn reeds bestaande ponsen.
For the workshop Friday I made some example bookmarks. Each of them has a different technique and a different view depending on the materials I used. For the first one I used my markers on a stamp from the Happy Watercolor set and stamped on aquarel paper so I could soften the edges with some water. I just added a ribbon to finish it. The second one has an extra layer of cardstock in the same colour as the fish from the By the tide set. The ribbon is also Pacific point. The third one has three layers. I love each of them.

Geen opmerkingen: