dinsdag 18 februari 2014

Roze verjaardag - pink birthday

Deze keer een erg zoete verjaardag. Een collega vond mijn kaart met de vis binnenin heel mooi doch niet echt geschikt voor haar dochter, zij wou voor haar eerder iets in roze. Prima, ik en aan de slag gegaan en heb dus gewerkt met twee tinten roze en het geheel weer min of meer identiek opgebouwd. De tekst komt uit het gratis set See Ya Later en de klaprozen uit de Happy Watercolor set. Vermits ik niet wist welke binnenzijde zij zou prefereren, heb ik er een tweede gemaakt met de bloemen van een ander gratis set  namelijk Petal Parade. Het ene heeft dus een iets vlottere uitstraling dan het andere, mijn voorkeur gaat naar de klaprozen.
 
 
A colleague of mine loved my fish card in blue but wanted something in pink and not with a fish for her daughter. So I went along and transformed the card, in fact made it identical but with different colours and of course with other stamp sets. I used the text from the free SAB set See Ya Later, the flowers from the Petal Parade. But as I did not know if she would love this, I made a second inside with the poppies from the Happy Watercolor set. In that way she can choose what she wants. I prefer the poppies. Curious what she will chose.

 

Geen opmerkingen: