woensdag 5 februari 2014

Uilenpons net iets anders - Owl punch just a bit different

De uilenpons van Stampin'Up! is niet alleen geschikt om uiltjes mee te maken, neen, wie fantasie heeft, gaat veel verder. Ik laat jullie vandaag meegenieten van een drietal andere uitwerkingen met deze pons. Eerst en vooral heb ik een bloem gemaakt en dit op een boekenlegger verwerkt. De kat en de vis heb ik op een klein envelopje geplaatst, natuurlijk zijn de envelopjes gemaakt met de Envelop Punch Board, ook al zo'n handige tool die ik niet meer wil missen.
Natuurlijk mocht een nederlandse tekst niet ontbreken. Wil jij ook de Nederlandse teksten bemachtigen tijdens deze sale-a-bration periode? Stel een pakket samen uit de diverse catalogussen voor minimaal 60 euro, zodat je ook een gratis product kunt uitkiezen en je krijgt van mij 5,95 euro korting op de Nederlandse teksten set.
 
Today I want to show you some other examples made with the owl punch. If you have enough fantasy you can create any figure you want. I just made a flower on an bookmark with it and a cat and fish which I put on a little envelop which I made with the Envelop Punch Board. The latter one is also a very useful tool which I will not miss anymore.

Geen opmerkingen: