vrijdag 25 juli 2014

Bomen - Trees

Het stempelset Lovely as a Tree had ik al heel lang in mijn bezit, nog voordat ik demonstratrice werd, doch tot op heden was ik er nog niet in geslaagd hier een kaart mee te maken. Toen ik deze week met de masking techniek bezig was, kwam ik op het idee om dat ook met de bomen te doen. Dus een strookje afplakken en dan wat blauw en groen erop sponsen en dan de bomen in Mossy meadow groen erop stempelen. De tekst van Perfectly penned erbij en weer een leuke en eenvoudige kaart met een Less is More uitstraling.
The stamp set Lovely as a Tree I bought way back before I was a demonstrator but I never used it. So when I was doing the masking technique this week I thought I could use it with this set too. So I sponged some blue and green and then put the trees in Mossy meadow green on top of it. The text is again from Perfectly penned. Again a nice and simple card with Less is More accents.

Geen opmerkingen: