woensdag 23 juli 2014

Less is more Get well

Less is More is een stijl waar ik heel erg van hou, dus toen ik het idee met de summer silhouetttes op Pinterest zag, was ik gelijk verkocht en heb ik deze nagemaakt. Heb er eerst voor gezorgd dat ik een strook kon bestempelen, heb hiervoor een soort van masker gemaakt en dan met de summer silhouettes stempel in combinatie met de stamp-a-ma-jig de bloemen gestempeld. Vervolgens heb ik met een sponge dauber wat gele inkt gesponst en dan het masker weer weggehaald zodat ik mijn tekst met een ouder set namelijk Perfectly penned op de kaart kon zetten. Op die manier heb ik dus een een-dimensionele kaart gemaakt.
I love the style of Less is More and I love to create one dimensional cards. So when I saw the idea on Pinterest I could not resist in making it myself. I used the summer silhouettes stamp in combination with the stamp-a-ma-jig to stamp the flowers after I made a mask and then I sponged some yellow colour with a sponge dauber. Then I removed the mask and stamped my text with the older set Perfectly penned.

Geen opmerkingen: