dinsdag 12 augustus 2014

Scrap with Project Life

Deze keer toont Matty ons een paar scraps die zij maakte waarbij zij gebruikt maakte van een paar producten uit de Project Life sets. De insteekhoezen lenen zich uitstekend om op een snelle manier je foto's tot een geheel te verwerken en de kleine steekkaartjes in de mooie kleuren van Stampin'Up! zorgen ervoor dat je ook je verhaal kwijt kan zodat je later nog weet waar je deze mooie dag hebt doorgebracht. Het is voor iemand die gewoon is in AZZA stijl te scrappen geen eenvoudige taak om het op deze manier te doen.
This time Matty shows us a few scraps which she made with a couple of products from the Project life series. The sheets are very useful to put your pictures in it quickly to finish your scrap and the little cards in the beautiful colours of Stampin'Up! can be used to add some text so you know later on where you spend that nice day. It is not easy for someone who used to make scraps in AZZA style, but she did a good job.

2 opmerkingen:

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ik ben ook volop bezig en het is wel enorm leuk om te doen. Het puzzelen hoe doe ik de foto's erin op welke plaats en waar gebruik ik tekst en een stempeltje. Het werkt ontzettend snel en je hebt eindelijk je foto's snel in een album van de vakantie.
Leuk hoor je foto's van een onderwerp!! Succes Caroline....al hebben we met Azza gewerkt en kennen we elkaar daar van! :-)

natacha zei

deze vind ik echt heel mooi,is ook wel puzzelen denk ik om foto's er in te doen passen
m'n complementen hiervoor
ook de foto's zijn heel mooi
groetjes natacha