zaterdag 6 september 2014

All dressed up in pink

Deze keer een wel erg roze kaartje, eentje op vraag van een collega voor haar nichtje die veertien wordt. Vermits ik onlangs met de jurken terug aan het stoeien was in de nieuwste Stampin'Up! kleuren, dacht ik eraan om dit ook in roze uit te werken. Dit leek me heel geschikt voor een jonge meid. En daar ik de kaart toch wat kaal nog vond, heb ik gelijk nog een hoedje erbij gemaakt. Benieuwd hoe de jongedame deze kaart zal vinden.
This time a very pink card, one for a colleague who's niece is getting fourteen. And I was playing with the dress up dies in the newest Stampin'Up! colours so I thought I could do it in pink too for a younger girl. As I the card lacked something I made a little hat too. Hopefully the young lady likes it.

Geen opmerkingen: