vrijdag 7 november 2014

Koffiebeker - coffee cup

Vandaag organiseren Matty en ik dus een workshop in Westdorpe waar zeker mooie kamerscherm kaarten gemaakt zullen worden. De deelnemers krijgen natuurlijk een kleine verrassing in de vorm van een curvy keepsake box in het mooie DSP van SU. Doch de echtgenoot des huizes willen wij ook even in het zonnetje zetten. Hij krijgt van Matty deze mooi versierde koffiebeker, zowel de beker als de stippen erop hebben vooral voor hem een betekenis en wij hopen dan ook dat hij het leuk zal vinden. Ik zelf maakte nog een eenvoudig zakje dat ik versierde met een mooie grote stempel, wel van een ander merk, en binnenin zit dan de benodigde suiker voor in de koffie. Wij zijn heel benieuwd naar de reactie van hem. De gastvrouw krijgt de stars en hearts mask en een paar daubers, deze heb ik ingepakt in een papiertje dat ik eerst met de veren heb bestempeld.
 
Today Matty and I organise a workshop in Westdorpe where nice screen cards will be made. The participants get a nice box made with the curvy keepsake die in nice DSP from SU. For the husband we made something too. Matty decorated a coffee cup with dots on it, it will have a meaning for him that is for sure. And I made a simple package with a dots bag from SU but I put a big stamp form an other brand on it and inside the necessary sugar. We are very curious how he will react. The hostess gets the mask hearts & stars and I wrapped it in paper I stamped with the four feathers and I added some daubers to it too. Hope everybody is happy with their littel gifts.

Geen opmerkingen: