maandag 17 november 2014

Open kaart - Open card

Onlangs kreeg ik de vraag om een aantal prototypes te maken voor kerst in turquoise en melon mambo. Pinterest is heel geduldig dus ging ik op zoek naar allerlei ideetjes en eentje ervan was onderstaande kaart. Een soort open kaart waar de onderzijde met de bovenzijde verbonden wordt door de mooie bomen uit de Festival of Trees set. Toen Corrie mijn voorbeeld zag, maakte zij een variant hierop en ik wil deze dan gelijk met mijn kaart aan jullie presenteren. Het geeft een idee hoe elke kleursamenstelling weer een heel ander effect geeft. Nu is het aan jullie om ook een mooie variant hierop te maken. Benieuwd naar jullie creaties.
Recently I got the question to make some prototypes for Christmas in turquoise and melon mambo. I searched for ideas on Pinterest and saw this type of open card where the bottom is joined with the top by the trees. I used the set Festival of trees. When Corrie saw my example she made it too with an older set she had and she took different colours. So you see that each colour scheme has a different effect. Curious what you all will make.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: