vrijdag 19 december 2014

Zeedoosje - Sea box

De scalloped tag topper pons heb ik echt van onder het stof gehaald en  nu zoek ik steeds weer naar nieuwe ideetjes op het internet zodat ik voor jullie leuke dingen kan maken als voorbeeld om de veelzijdigheid van deze pons te laten zien. Zo maakte ik gisteren dit leuke doosje naar aanleiding van een beschrijving die ik via pinterest had gevonden. Ik koos voor Pacific Point blauw en heb hier de set Open Sea bij gebruikt om er een mannendoosje voor iemand die van varen houdt van te maken.
The scalloped tag topper punch will be used many times no to show you all the versatile use of it. I am searching on internet for different things with it. And I found a good description of a little box on Pinterest so I made a blue box yesterday for a man who loves to sail. I used the pacific point cardstock, a piece of ribbon, and the set Open Sea.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: