zondag 1 februari 2015

Bordering blooms

Deze keer wil ik mijn nieuwste stempel de Bordering Blooms in de picture zetten. Een van de randen is deze fijne takjes, ik heb deze op het turquoise in dezelfde kleur gestempeld als het cardstock en daarna in groen op het wit om het als een echt bloemenrankje te laten verschijnen. Op de tangelo twist kaart heb ik met de groene tint gewerkt dat springt er toch iets meer uit. Met de pictogram punches set heb ik de kleine bloemetjes gestempeld en geponst en deze nog van een klein steentje voorzien. Daar de blauwe bloem zou wegvallen op het blauw heb ik op die kaart gekozen voor een rood accent in de vorm van een vlinder. Beide kaarten hebben dus weer dezelfde opbouw doch een andere uitstraling.
This time I want to put my newest stamp Bordering Blooms in the picture. One of the borders looks like fine leaves. I used it as little branches to put the mini flowers on from the Pictogram punches. One time I stamped colour on colour, on the turquoise, but on the tangelo twist I chose for green and it speaks more. I made the flowers in the same colour as the paper I used but on the blue it was not really visible so there I decided on adding a red accent in the form of a butterfly. Both cards are having the same layout but because of the colour they look different.

Geen opmerkingen: