zondag 15 februari 2015

Noord en Zuid - North and South

Vandaag is Matty jarig en zij is gek op pinguins dus kon ik niet anders dan een pinguin kaart maken natuurlijk. Ik koos voor een ouder set van SU en ging hiermee aan de slag om een mooie trappenkaart uit te werken. Zelfs de pinguin even gespiegeld en best trots op mijn resultaat. Toen de kaart klaar was zei mijn echtgenoot dit is geografisch niet correct. Ik keek raar, maar ja hij heeft gelijk de ene leven op de zuidpool de andere op de noordpool. Ach, wat maakt het uit, ik vind het een leuk geheel, en jullie?
 Today it is Matty's birthday and as she adores penguins I could not do anything else but make a penguin card. I chose an older SU set and made a step card out of it. Even the penguin is mirrored and I am proud I succeeded in doing so. When I showed the finished card to my husband he said it was geographically not correct. I looked funny, but he is right. One lives on the Northpool the others on the Southpool. But I do not mind, I love the combination, and you?

Geen opmerkingen: