woensdag 18 februari 2015

Volle maan - Full moon

Onlangs kreeg ik de vraag van een collega om een paar doosjes te maken voor de vriendin van haar zoon. En of ik eventueel een ervan kon maken met een volle maan. Tja, even denken, maar de beslissing was snel gemaakt. Het set Lovely as a Tree leent zich hier uitstekend voor. Ik heb een kraft doosje van SU genomen, de domen aan alle kanten gestempeld en bovenop de bomen ook nog eens gespiegeld en een volle maan. Hierbij heb ik natuurlijk de sponstechniek gebruikt. En toen ik bezig was, heb ik gelijk ook een kaartje gemaakt om de techniek ook hierop nog eens te gebruiken. Ben best tevreden over het resultaat en mijn collega was in de wolken.
Recently my colleague asked me to make some boxes for the friend of her son. It should be cheerful but one should have a full moon on it. I thought about it and the Lovely as Tree set is the best way to do it. So I took a kraft SU box and stamped the trees around the box and on top I mirrored the trees and put the full moon on it. I used the sponging technique of course. And as I was working with it I decided to make a card out of it too. I am pleased with the result and my colleague was in the moon with the boxes I made for her.

Geen opmerkingen: