dinsdag 7 april 2015

You make me smile

Buiten was het gisteren best fris, dus heb ik mij binnen vermaakt met oa lezen van een goed boek, gitaar spelen en een eenvoudig easel kaartje kwam ook nog uit mijn handen. Mijn favoriete kleurencombo gebruikt namelijk Pear Pizzazz en Melon Mambo. Ik hou van deze vrolijke roze tint, dat doet mij gewoon glimlachen. Dus de tekst van de Round arrays set kon hierbij niet ontbreken. Ik gebruikte ze zowel binnen in de cirkel van takjes die ik maakte met een stempel uit de set Your perfect day. En de bloemetjes zijn natuurlijk met de itty bitty accents gemaakt.
Yesterday it was still cold outside, so I stayed inside and was reading a bit, playing guitar and making a simple easel card. I used my favorite colour combo Pear Pizzazz and Melon Mambo. I love that cheerful pink. I used my newest stamp sets the Round arrays for the little textes and the leaves are from the set Your perfect day. The flowers are of course made with the itty bitty accents punch.

Geen opmerkingen: