maandag 1 juni 2015

Communie bedankjes - communion gifts

Onlangs kreeg ik de vraag of ik ook communie bedankjes kon maken. Tuurlijk, doch even nadenken hoe of wat. Vermits het voor het Melkhuis was, en ik de kleur groen kreeg om mee te werken, vond ik dieren wel geschikt. Ik maakte verschillende voorbeeldjes en uiteindelijk koos Guus het kleine SU doosje dat ik uitwerkte met de zoo babies. Wat ben ik blij dat SU net nu die mooie komkommer kleur heeft uitgebracht. Het past zo goed bij zijn Tshirt. Dus aan de zijkanten leuke zoo babies en bovenop zijn foto met datum en naam. Benieuwd wat de feestgangers ervan vinden. Als klein geschenkje van mij gaf ik hem nog een grote doos in het groen gevuld met chocolaatjes en natuurlijk met een koe erop. En ook een kaart in een envelopje met natuurlijk ook een koe. Zo bleef ik in stijl.


I got the question if I could make little guest gifts for a little boy who did his communion. So I had to think about it, I got the colour green to work with and made some examples and Guus decided he wanted the little SU boxes with the zoo babies on it. So I did that on the sides an on top I put his picture with name and date. As a little gift from me I made a big box with chocolates in it with the newest gift bag punch board. And with the mini treat bag thinlits I made an envelop for a card. Of course on those things I used a cow from another brand as Guus is living on a farm and I thought that would be very suitable. Curious if everybody will love it. I like it very much.

1 opmerking:

Marleen zei

Weer ontzettend leuk Caroline!
Lieve groetjes, Marleen