woensdag 17 juni 2015

Hardwood meets Watercolor wings

Onlangs had ik niet één geschenkenvelop nodig, maar twee en vermits beide voor dezelfde dame waren, moest ik wel even vindingrijk zijn. Gelukkig waren net de nieuwe stempels binnengekomen en kon ik een achtergrond maken met de Hardwood stempel en daar op een mooie grote vlinder uit de Watercolor wings set. De tekst is uit mijn privé collectie van Nederlandse teksten en blijf ik ideaal vinden om te combineren. Een stukje lint in een groene tint om weer net nog een extra accent te hebben en een vrolijke envelop was geboren.
Recently I needed a gift envelop, not one but two and both for the same lady so I had to make two different ones. Luckily the newest stamps were there. I chose the Hardwood to make the background and the beautiful big butterfly from the Watercolor wings set. The text is from my other collection of dutch textes I love to use. A piece of green ribbon to have another colour accents and another gift envelop was made.

1 opmerking:

Sarah zei

Mooi met die grote vlinder . Liefs ☆ Sarah ☆