donderdag 16 juli 2015

Vliegen maar ... Just fly

Het set Wilderness Awaits had ik net voor de vakantie in huis doch helaas het moest even wachten om uitwerking te krijgen. Dus gisteren ging ik aan de slag hiermee en vermits ik een workshop sponstechniek aan het voorbereiden ben, vond ik dit een heel geschikte ook. Je leert hiermee ook heel duidelijk met de stamp-a-ma-jig werken. Het is natuurlijk nog veel oefenen en niet alles lukt, doch dit vind ik wel een geslaagde kaart.
The Wilderness Awaits arrived just before I left in holiday so it had to wait till yesterday to work with it. I was preparing a workshop sponging techniques when I thought of it again and it is a very good way to use the stamp-a-ma-jig too. Of course one needs to practise a lot but I love the card.
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: