donderdag 26 november 2015

Sneeuwpop - snow man (Lael)

Het is even rustig hier op de blog, het waren spannende en vooral heel drukke weken voor mij. Afgelopen zaterdag was er het concert van de Dekzwabbers en voor het eerst was ik erbij. Het was spannend en vooral heel leuk om de reacties achteraf te horen. Wij brachten een geheel nieuw repertoire en er waren echt hoogstandjes bij ook op muzikaal vlak, iedereen zette zijn beste beentje voor en wij genoten met zijn allen. Als afsluiter wordt er deze week nog samen een mosselmaaltijd genuttigd en ik weet zeker dat ook dat weer een leuke avond wordt. Dus op hobbyvlak was het even stil. Ik hoop het weldra weer op te pakken, maar het zal misschien iets minder frequent zijn dan voorheen. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die mijn Canadese vriendin heeft gemaakt, ook grappig om te zien hoe je met ponsen een leuk iets kunt samenstellen. En hoewel het geen SU is, toch ook de sfeerbeelden van ons concert zodat jullie kunnen meegenieten.
It was quiet here I know, but I had other things to do and the main thing was preparing for the concert with the choir where I am a member since May. I love the shanty songs and we had a terrific evening. Everybody did their best, we sang very well, our musicians gave their best and we all enjoyed it to see how the public reacted. I post some pictures so you can see them here too, not SU but then you know I am doing more then just SU. The card is from my Canadian penpal Lael, she shows us what you can do with punches. I hope to post some cards and projects soon, but it probably will be on a less regular basis.

Geen opmerkingen: