woensdag 17 februari 2016

Bloeiende bomen - trees full of blossoms

Nee de lente is er nog niet maar vandaag kon ik toch een verkwikkende wandeling maken met mijn teammaatje Claudia. Wij genoten van de zon, de natuur en kletsten heel wat af. Natuurlijk ging het een stukje over Stampin'Up! maar wij hadden vooral oog voor de natuur. Ik toon jullie daarom nu een kaartje dat ik maakte reeds geïnspireerd door de lente waar ik echt naar verlang. Heb hiervoor de Sheltering tree gebruikt. De voorkant van de kaart is eenvoudig, maar als je het openvouwt dan heb je een heel aparte kaart, een uitdaging van Lida die ik met plezier aanging om dit type te maken.
No, spring is not here yet, but I had a very nice walk with my team mate Claudia. We enjoyed the nature, the sun and talked a lot, of course partly about Stampin'Up! but most of all we loved nature. I show you now a card inspired by this trip, I made it with the sheltering tree which is very versatile. The front is simple but once open you see a special fold card. It was a challenge given by my upline Lida.

1 opmerking:

Sarah zei

Mooi die bloesems en vanbinnen tof gedaan !!
Liefs Sarah