vrijdag 8 april 2016

Triple easel baby boy

Gisteren maakte ik terug een voorbeeld Triple Easel kaart deze keer in blauwe tint dus heel geschikt voor een jongetje. In het midden heb ik weer het paneeltje vrij gelaten zodat er hier ook weer een foto op kan komen. Deze keer werkte ik met de Something for baby en de Made with love set, twee sets die heel mooi bij elkaar passen ook qua stansen. Ik gebruik ze te weinig, dus daar moet verandering in komen.
Yesterday I made an example Triple Easel card again, this time in blue shades which is suitable for a babby boy. In the middle I left room for a picture again. I worked with the Made with love and the Something for baby set, two sets which fit together and have handy dies. I should use them more.

3 opmerkingen:

akkina van steen zei

Ik vind hem mooi hoor

akkina van steen zei

Ik vind hem mooi hoor

Margo zei

Erg mooi kaartje ! Wat een leuk modelletje !
Groetjes
Margo