zaterdag 30 april 2016

Vlindergeschenk - Butterfly gift

Gisteren op verjaardagsvisite geweest bij een vriendin en natuurlijk hoort daar iets handgemaakts bij. Ik heb ook een kaars voorzien van de mooie grote vlinder, maar een foto ben ik daar vergeten van maken. Een doosje met tien kleine kaartjes erin met diverse verschillende teksten heb ik erbij gedaan. Deze keer koos ik wel voor Nederlandse teksten, dus dat is niet van Stampin'Up! maar al de andere stempels, het papier en de inkt natuurlijk wel. Ik vind het heel jammer maar deze mooie grote vlinder gaat uit het assortiment. Ik blijf hem mooi vinden en zal zeker kaartjes blijven maken ermee. Het doosje werd in groen/oranje gemaakt en bovenop heb ik de vlinder ook nog eens geplaatst.
Yesterday I was invited to a birthday party of a friend of mine and of course I wanted to make something myself. I made a candle with the big butterfly on it but I forgot to make a picture. And a little box in green and orange and on top I put the butterfly again. Inside there are ten little cards with different butterflies, flowers and textes. The textes are Dutch so not from Stampin'Up! but all the rest is, the cardstock, the ink and the stamps. 

Geen opmerkingen: