woensdag 20 april 2016

Workshop Triple Easel in Hulst

Gisteren heb ik een heel gezellige workshop Triple Easel kaarten maken in Hulst gegeven. Het was ook een heel bijzondere sessie daar ik voor het eerst vier generaties in één huiskamer samen had. De  hostess had haar moeder en haar drie dochters bijeengebracht en van de drie dochters hadden er twee een baby, eentje van 3 maanden en eentje van 9 maanden. Zo leuk en braaf dat die kindjes waren. Echt super. Dus ik verdeelde mijn aandacht tussen de hobby dames en de kleintjes. De dames kregen eerst uitleg hoe de kaart opgebouwd werd vervolgens konden zij zelfstandig met de stempels aan de slag. Tussendoor gaf ik hen tips wat ze eventueel konden doen of hoe ze bepaalde ideetjes verder konden uitwerken. Er zijn schitterende creaties ontstaan. De middag was geslaagd en voor herhaling vatbaar dat concludeerden wij met zijn allen.
Yesterday I had a workshop in Hulst where I teached the six creative ladies to make triple easel cards. It was a very special session as I never had four generations in one room. The fourth generation was only 3 an 9 months old, but very cute and quiet. I divided my attention between the little ones and the creative ladies. The ladies first got some explanation how to make the card, then they could stamp what they wanted on it and I gave them directions and tips if they needed them. It was a very successfull afternoon and more will follow.

Geen opmerkingen: