dinsdag 26 april 2016

Workshop Triple Easel Terneuzen

Vandaag weer een workshop met de triple easel kaart gehad, deze keer bij mij thuis. Twee creatieve dames uit België en mijn teammaatje kwamen langs en zij lieten zich inspireren door mijn voorbeelden, maar gingen vooral zelf aan de slag met hun eigen invalshoek. En ik moet zeggen zij kozen zelf de kleuren, zelf het thema en de invulling en er zijn weer heel mooie creaties ontstaan die mij weer de nodige inspiratie geven. Bedankt voor jullie komst dames.
Today I had a workshop with the triple easel card again and this time it was at my place. Two creative ladies from Belgium came here and my team mate Gerda. They looked at my examples but chose their own colour scheme and even their own theme and I must admit they created very nice cards. I am getting a lot of inspiration of their creativity too. 

Geen opmerkingen: