maandag 18 juli 2016

Shadow boxes Baby

Tijdens mijn open dag had ik een leuke shadow box getoond, het was niet zomaar een shadow box, nee eentje met een flapje zodat je binnenin een geschenkje kon verbergen bijvoorbeeld baby sokjes. Dus ik kreeg de opdracht om twee van deze doosjes te maken, eentje voor een jongetje en eentje voor een meisje. Ik kreeg de vrije hand in de aankleding binnenin. Ik koos voor de ballonnen set in combinatie met de set Something for baby en de Zoo babies. Ik ben heel benieuwd wat mijn collega er van zal zeggen. Voorop moest natuurlijk de leuke teddy hé, vinden jullie hem niet snoezig? 
At my day of the launching of the new catalogue I showed a shadow box, not a normal one but one with a lid so you can put something inside eg baby socks. So a colleague asked me to make a box for a boy and for a girl. On the front it should have the teddy, but inside I could do whatever I wanted. So I played with the balloon celebration set in combination with the Zoo babies and the Something for baby. I hope he loves the boxes.

Geen opmerkingen: