donderdag 28 juli 2016

Shadow boxes workshops

Gisteren ging ik op pad naar twee team maatjes om hen te leren hoe ze de shadow box kunnen maken. Ik nam de teddy beer box mee en terwijl ik hen de uitleg gaf, maakte ik nog een nieuwe, een iets grotere versie, het grootste wat wij uit met onze scrapvellen kunnen maken. Ik gebruikte daarop de Thoughtful branches set. Echt een set om verliefd op te worden.
De team maatjes wisten al duidelijk wat zij wilden maken, de grote versie want er moest in het ene doosje een rompertje kunnen, het andere zou gevuld worden met chocolaatjes. Het werd dus een leuk babydoosje in lichte roze tinten, een lief geschenkje voor de kleine Nona. En een leuk vrolijk doosje vol chocolaatjes met een mooie bloem voorop voor de buurvrouw die op de kinderen paste. Een heel lief gebaar.
Vandaag kwamen twee dames uit België bij mij een workshop volgen en zij kozen voor de kleinere shadow box zodat zij er later baby sokjes in kunnen leggen. Het werden twee blauwe doosjes en er werden tal van technieken uitgelegd zodat de dames uren later naar huis gingen met veel informatie en een mooi doosje waar later de naam nog op gezet zou worden wanneer zij wisten voor wie het geschenkje was. Twee dagen die dus heel goed gevuld waren en met schitterende resultaten. Dames bedankt voor jullie komst en vooral voor jullie inspiratie.

The last two days I did some crafting. I gave workshops in making the shadow box. One morning with two team mates and I took my bear example with me but we decided to make the biggest box that could come out of the scrap paper. One made a baby box for the newborn Nona, and the other one a box for her neighbour to thank her for taking care of her kids. And I made one too, with the Thoughtful branches set, I am really in love with that set.
Today two ladies came to me and we also made baby boxes, they got a lot of information and techniques so when they went home hours later they had learned a lot and had a nice box for the next newborn baby. The names of the baby will be added as soon as they know who gets the box. 

Geen opmerkingen: