woensdag 2 november 2016

Shadow box met theelichtjes - shadow box with tealights

Gisteren heb ik weer twee doosjes af gemaakt voor de najaarsmarkt bij ZorgSaam. Deze keer kerstdoosjes, dus bij kerst denk ik aan sneeuwvlokken, aan warmte, gezelligheid. Ik heb dit gecombineerd in deze twee doosjes met binnenin vijf theelichtjes waar ik sneeuwvlokken op heb gestempeld en voorop een prachtige tekst wel van een ander merk dan SU, daar zij dit niet hebben. Ik ben benieuwd of dit doosje een afnemer zal vinden. In elk geval op bestelling worden ze ook gemaakt, dus aarzel niet als je er eentje wenst.
Yesterday I made two boxes for the craft fair at the hospital in November. This time Christmas boxes, and when I think of Christmas I think of snowflakes, warmth, cozy and being together. So I combined this in these two boxes and covered the tealights with snowflakes and the text on the box, but that is from another brand as SU does not have that. I love it, I hope they will sell.

Geen opmerkingen: