woensdag 9 november 2016

Workshop Stempelen met babydoekjes - stamping with baby wipes

Vandaag weer eens een workshopje gegeven. Vermits het bij mij even heel druk is, hadden wij beslist dat ik de dames de babydoekjes techniek zou uitleggen. Maar ik vond toch dat ik hen met een kaart naar huis wou laten gaan, dus maakte ik gisteren op de valreep even zes voorbeeldjes met deze techniek en combineerde dat met de triple techniek. Ik maakte een paar varianten om te laten zien wat het effect is van het tussenliggend cardstock, en ook wat de verschillende kleuren doen. Met die zes kaarten als voorbeelden, gingen de dames aan de slag en maakten een eigen variant. De ene maakte een mooie blauwige kerstkaart, de andere een herfstkaart met wel heel prachtige kleuren. Natuurlijk kregen zij nog tal van andere tips mee en ikzelf leerde van hen ook weer het nodige. Het was weer heel gezellig en ik kijk nu al uit naar een volgende gelegenheid. De dames maakten ook nog een achtergrond papier, wat zij daarmee ooit maken, krijg ik op termijn dan nog te zien.
Today I had a workshop to teach people to stamp with some baby wipes. As I wanted to let them go home with a nice card, I made some examples for them yesterday. I used two different colour settings and some different cardstock and different stamps so they could see the effect. So these six cards were their basis but they had to make their own version of it and they did it fantastic. They first tried to stamp on a big sheet and made a background paper, they will make something with it in the future and will show me then. For now they used the triple technique to create a nice card, one in blue shades as Christmas card and one in autumn colours a birthday card. I love them both. We had a very nice time and I am already looking forward to the next occassion.

Geen opmerkingen: