zondag 11 december 2016

Vlinder groot en klein - Butterfly big and small

Met deze vrolijke vlinder wens ik jullie een mooie zonnige zondag toe. Nee ik kom nog steeds niet aan hobbyen toe, dit is nog een voorbeeldje dat ik meenam naar de afgelopen twee markten waar ik op aanwezig was. Ik maakte een mooie vrolijke shadowbox geschenkdoos met theelichtjes erin en dat in zonnige kleurtjes en met de vlinder stempels. De grote vlinder blijft voor mij een favoriet net zoals de vele kleintjes. Ik heb ook de texture of touches gebruikt voor de binnenzijde, ons prachtige lint en de stippen komen uit de gorgeous grunge set. Wil jij deze box ook eens maken, dat kan, stuur mij even een berichtje en wij plannen een gezellige middag in.
 With this cheerful butterfly box I wish you all a very sunny Sunday. No I am not crafting yet, this is one of the samples I took with me to the craft fairs I was on a few weeks ago. I made a bright shadow box with tealights and used cheerful colours. I used the big Swallowtail still one of my favorites. I used toucheds of textures for the inside and gorgeous grunge for the dots outside.