dinsdag 8 augustus 2017

Allerlei tasjes - different bags

Soms is het interessant om te laten zien dat je met embossing folders meer kan dan alleen maar achtergronden maken voor kaarten. Ik maakte er een driehoek doosje mee als achtergrond voor de kerst, en hoewel het dakpannen lijken, vond ik de embossing folder uitermate geschikt voor een golvenpatroon om mijn vissen te laten zwemmen. Of je nu van bloemen houdt, of van ballonnen, vissen, ijsjes of kleine diertjes, alles is te combineren. Dus wil jij dit deze zomer ook eens leren maken, heb jij kleine tasjes, zakjes nodig om iets in te schenken, geef mij een seintje.

Sometimes it is necessary to try different things, to see what you can do with the embossing folders, not only for backgrounds for cards, but also to make little bags and boxes. And what you add can be very different depending on the reason you make it for. And although the ruffled pattern looks like tiles I found it very suitable for waves for my fishes. So curious what kind of bags the people of my workshop will make.

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuk idee om je papier te embossen voor kadozakjes! Ga ik onthouden!
(is alles nu alweer 100 % ok met je ogen?)
nancy

Angelique zei

Mooie cadeauzakjes, wat een goed idee om het papier eerst te embossen. Ik gebruik m'n embossingfolders eigenlijk nooit, erg he.
lieve groetjes Angelique