woensdag 20 september 2017

Funfold kaart tijdens Leef aanstekelijk event

Aanstaande zaterdag 23 september sta ik op het Leef aanstekelijk event georganiseerd door PRH. Tijdens deze middag kunnen de mensen kiezen welk onderdeel zij volgen, een Mylene presentatie, een Taiji workshop, een PRH workshop of natuurlijk een workshop stempelen bij mij. Ik koos voor het maken van deze leuke kleine gevouwen kaarten. Zo kan ik iedereen laten kennis maken met de trimmer, met snijtechnieken, met de stempels van Stampin' Up! en natuurlijk hoe wij de kleuren op elkaar kunnen afstemmen. Ik hoop dat er velen van jullie langskomen, graag inschrijven via http://stampin-party.com. De workshop is gratis te volgen. Zie ik jullie zaterdag?
Helaas kon dit event niet doorgaan, wie zin heeft kan gratis deze workshop bij mij volgen.
Next Saturday I will be part of a bigger event organised here in Terneuzen by PRH, so people can chose which workshops they follow. I will be there too with the Stampin' Up! products and will let people see how everything works together, let them experience what stamping is and I show them the possibilities of the trimmer in building up the special funfold card. I am curious how many will come and what they will make.

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

toffe kaarten Caroline! Veel plezier zaterdag!
nancy