zaterdag 16 december 2017

Voorjaarsboekje - Spring booklet

Vandaag toon ik jullie opnieuw een boekmodel kaart maar deze keer heb ik twee nieuwe sets gebruikt enerzijds de bloemen die komen uit de Lovely wishes set en de nieuwe Nederlandse set In de bloemetjes zetten. Meer van deze sets laat ik jullie het komende jaar zeker zien, of als je het van dichtbij wil zien, kom langs op het grote event op 17 februari, neem deel aan een schitterende dag vol workshops waar je oa dit modelletje leert maken, kunt spelen met diverse stempels en diverse technieken kunt leren.
Today I show you another booklet card with spring stamps from the newest catalogue which will be available starting in January. I used the newest Dutch set In de bloemetjes zetten and the tulips are from the Lovely wishes set. I will be showing different cards with it in the new Year, so keep turning back to this blog if you want to see more.

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuke bloemen stempels en een heel mooie Nederlandse tekststempel!
Fijn weekend
Nancy

karin zei

Mooi gemaakt Caroline. Ondertussen heb ik dit patroontje ook gebruikt voor een kaartje. Binnenkort te zien op mijn blog.
Groetjes,
Karin