woensdag 21 maart 2018

Verborgen panda - hidden Panda

Deze week heb ik met de Barn door set gespeeld. Het is wat frunniken om alle kleine details uit te stansen, te kleven en te zorgen dat alles perfect schuift, maar het effect is best grappig. Ik heb mij beperkt tot bruine tinten Soft suède en Chocolate chips. Ik heb ook de embossing folder an de stenen muur gebruikt zodat het nog realistischer is waar de deur hangt. De deur heb ik op vanille papier gestempeld en een beetje met een sponsje en wat inkt een kleur gegeven. Ik vond het wel grappig om een lentekrans aan de deur te hangen en de felicitatie heb ik dus op de ene zijde gestempeld en als je de deur schuift komt de vrolijke feestpanda tevoorschijn. Deze panda verdwijnt weldra, dus grijp je kans als je hem nog wilt bemachtigen.
This week I have been playing with the Barn door set, not an easy set as it has a lot of little dies and it is a bit tricky to glue everything and be able to move the door. But I am very glad I tried it and I am happy with the result. On one side I put the sentiment and when you move the door you see the celebrating Panda. On the door, which I stamped on vanilla paper and where I used a sponge to give it some color, I put a spring wreath on it. I love it.

Geen opmerkingen: