zaterdag 7 april 2018

Schilderijtjes - Paintings

Vandaag is het weer een heerlijke dag in Hulst tijdens de Kaartenparty waar wij dus weer onszelf kunnen presenteren, mensen inspireren en gezellig kletsen maar vooral de mensen even laten proeven van de prachtige stempels en hoe je hier in een handomdraai een mooi schilderijtje mee kan maken. Ik gebruikte hiervoor de set Waterfront, en of je nu van de bergen of eerder exotische plaatsen houdt, het kan allemaal.
 Today I have again the card party in Hulst where we present ourselves and inspire people, talk to them but mostly let them try to stamp too. I will give them the opportunity today to make a little scenery with the Waterfront stamp set. It does not matter if you love the mountains or a more exotic place, both are possible.

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel mooie Caroline!
Jouw evenement stond op mijn agenda, maar er staat ziekenhuisbezoek in Gent op het programma waar mijn pa opgenomen is...
Veel succes!

Marfien zei

Het was weer leuk in Hulst, dit setje kaarten is in het echie toch wel een stuk mooier, zoals ik al zei: met deze set vlieg je van Noorwegen naar Ibiza . . .
En nu mijn nieuwe ideeën uitwerken :-)

SylS creaties zei

Prachtige resultaten!
Fijn weekend en geniet van het mooie weer!
groetjes,
Syl